Alosan, Specialista zákaznické podpory
Co máš na starosti?
Odpovídám na dotazy a pomáhán portugalským uživatelům rozvíjet jejich webové stránky. Specializuju se na převody a všechno okolo domén a řeším případy, kdy nám uživatelé nahlásí závadný obsah. Věnuju se i překladům textů v editoru i na našem webu a v e-mailových zprávách.
Jak probíhal tvůj nábor a zaškolení do týmu?
Do Webnode jsem nastupoval hned po škole. Myslím, že jsem zareagoval na inzerát buď na jobs.cz, nebo na univerzitních stránkách. Prošel jsem dvěma koly pohovorů a vypracovával jsem i příklad odpovědi na dotaz uživatele.
Po nástupu jsem prošel školením a zhruba po dvou týdnech jsem se už věnoval samostatné práci. Pokud jsem něco nevěděl, měl jsem možnost zeptat se team leadera.
Můj typický den
☕
Ráno
• Vstávám mezi sedmou a osmou.
• Posnídám a uvařím si mátový čaj.
• Začínám pracovat.
🍽️
Poledne
• V klidu poobědvám.
• Odpovídám na další dotazy.
• Řeším tickety související s doménami.
🌒
Po práci
• Rád si čtu o historii nebo o jazycích.
• Jdu na procházku.
Teď mám pro nováčky připravenou prezentaci o doménách a mohou využít i kanál na MS Teams, kde se mohou na cokoliv zeptat.
Co tě v poslední době nejvíc bavilo?
Všeobecně mě baví samotný kontakt s jazykem. Vystudoval jsem portugalštinu, tak jsem rád, že ji můžu využívat na denní bázi.