Alosan, Specialista zákaznické podpory  

Co máš na starosti?

Odpovídám na dotazy a pomáhán portugalským uživatelům rozvíjet jejich webové stránky. Specializuju se na převody a všechno okolo domén a řeším případy, kdy nám uživatelé nahlásí závadný obsah. Věnuju se i překladům textů v editoru i na našem webu a v e-mailových zprávách.


Jak probíhal tvůj nábor a zaškolení do týmu?

Do Webnode jsem nastupoval hned po škole. Myslím, že jsem zareagoval na inzerát buď na jobs.cz, nebo na univerzitních stránkách. Prošel jsem dvěma koly pohovorů a vypracovával jsem i příklad odpovědi na dotaz uživatele. 

Po nástupu jsem prošel školením a zhruba po dvou týdnech jsem se už věnoval samostatné práci. Pokud jsem něco nevěděl, měl jsem možnost zeptat se team leadera.



Můj typický den


☕ 

Ráno

• Vstávám mezi sedmou a osmou.

• Posnídám a uvařím si mátový čaj. 

• Začínám pracovat.

🍽️ 

Poledne

• V klidu poobědvám.

• Odpovídám na další dotazy. 

• Řeším tickety související s doménami. 


🌒

Po práci 

• Rád si čtu o historii nebo o jazycích.

• Jdu na procházku.



Teď mám pro nováčky připravenou prezentaci o doménách a mohou využít i kanál na MS Teams, kde se mohou na cokoliv zeptat. 


Co tě v poslední době nejvíc bavilo?

Všeobecně mě baví samotný kontakt s jazykem. Vystudoval jsem portugalštinu, tak jsem rád, že ji můžu využívat na denní bázi.


Chceš pozvánku do Nebe?

Pak omrkni otevřené pozice. Třeba hledáme právě tebe.